AZ UTOLSÓ LEHETŐSÉG, HOGY ELLESD AZ ORSZÁG TOP TANÁCSADÓINAK TITKAIT ÉS BEÉPÍTSD 👋🤗

Ne maradj le, csatlakozz hozzánk 🚨⏳ Már csak pár hely maradt 👉

00

NAP

00

ÓRA

00

PERC

00

MÁSODPERC

Csatlakozom! →

Azt érzed, hogy az eddigi életed legnagyobb átalakulásában vagy?

 Ellentmondást nem tűr a hang legbelül: eljött az idő, hogy megvalósítsd, amit mindig is éreztél magadban. Tiszta szívből érzed legbelül: most kezdődik a fejezet, amire az eddigiek készítettek fel. A világ pedig még nem is tudja, hogy mire készülsz - és mire vagy képes. 

Ez nem rebranding. Ez nem énmárkafrissítés. Ez valami teljesen más. Eljutottál arra a pontra, ahol minden összeért: egyre erőteljesebben érzed, képtelen vagy tovább elrejteni magad, a valódi különlegességed, és elynomni a hangod - mert majd ugyan mi lesz a következménye. Elég volt. Egyszerűen nem megy tovább, hogy elkaszálod azt az életet, amit már rég élhetnél.

Itt az ideje, hogy felszabadítsd magad, és akkorát álmodj, amekkorát csak tudsz, és megtanulj egy olyan énmárkastruktúrát és üzleti modellt lerakni - és működtetni - hozzá, ami megteremti azt a valóságot, ami világ életedben csak arra várt, hogy megvalósítsd? 

Erre vágyom! →

OKTÓBER 1-JÉN ÉRKEZIK A SZAKÉRTŐI KARRIEREM ZÁRÓ ÉNMÁRKAÉPÍTÉS TEMATIKÁJÚ ÉLŐ CSOPORTOS PROGRAMJA 💫😱😎🥳🍿

Mit szólnál ahhoz, ha 4 hét múlva a kezedben lenne 8,5 év összes praktikája, formulája, bevált eszköze ahhoz, hogy tudd, hogy hogyan formáld a tapasztalatod és a tudásod olyan énmárkastruktúrává, amit képtelenség megkerülni, ami figyelmet követel magának, ami fontos párbeszédeket indít el, és ami hirdetés nélkül, önmagában, görcsösség, nyomulós szövegek és salesesség nélkül is bármit elad, akár nagyszabású kampányok nélkül, flow-szerű értékesítéssel, bonyolult funnelek nélkül - teljesen mindegy, hogy épp mik a trendek, vagy hogyan változik az algoritmus. 

Szinte mérget vennék rá, hogy a napjaid az alábbi gondolatok bénításában telnek:
  • Mi van, ha minden próbálkozásom láthatatlan marad, és sosem török ki a zajból? 🔇
  • Mi van, ha nekem nem megy az organikus értékesítés, és képtelen vagyok kapcsolódni a közönségemhez? 🙃 
  • Mi van, ha túl kicsi a követőtáborom, és ez nem elég ahhoz, hogy bármit is eladjak? 📉
  • Mi van, ha egyszerűen nem vagyok elég érdekes? 😶 .. és kiderül, hogy nincs is semmi új a mondanivalómban? 🔄
  • Mindenki más előrébb tart nálam.. képtelenség behozni őket.. 🏃‍♀️💨
  • És ha nem tudok olyan látványos eredményeket felmutatni, mint mások? 📊
  • Mi van, ha nem fogják komolyan venni a munkámat, mert túl fiatal/idős/nem elég tapasztalt vagyok? 🎭 Arról nem is beszélve, hogy hogyan kérhetnék többet azért, amit csinálok?
  • És ha a szakmabeliek kinevetnek, hogy mit képzelek magamról? 🙃
  • Mi van, ha alkalmatlan vagyok arra, hogy tartalmat gyártsak és eladjak? 😵‍💫 
  • Mi van, ha egyszerűen csak túl nagyot álmodtam, és ez sosem fog sikerülni, és valójában nem is vagyok olyan nagy szám? 🌌
  • Mi van, ha túl sokat dolgozom ezen, de sosem hozza vissza az energiát/pénzt, amit beletettem? 💸
és már bele is kerültél a végeláthatatlan spirálba.. 😵‍💫

Szinte teljességgel lehetetlen, hogy bármiféle sikert is érj el, ha a fentieknek legalább pár százaléka is aktívan jelen van az életedben. 

Arra pedig várhatsz, hogy egyszer majd könnyebb lesz, tekintve, hogy a piac fejlődik, folyamatosan jönnek az új felületek, számtalan lehetőséget rejtve magukban. Arról nem is beszélve, hogy a sales és a marketing is folyamatosan átalakul, hiszen az emberek hozzászoknak ahhoz, ahogyan értékesítünk, így a megújulás és az állandó tanulás valójában a siker titka hosszú távon. 

Gyere, mutatom a kiutat! →

Bele sem merek gondolni, hogy mennyivel könnyebb lett volna az életem, ha valaki megtanítja azt, amit ma már tudok.

Amikor 2017-ben belecsöppentem a tanácsadói bizniszépítés világába, már felépítettem egy olyan énmárkát, ami akkoriban a csapból is folyt, és ami minden addigi álmomat kivétel nélkül valóra váltotta. Amikor énmárkaépítéssel kezdtem foglalkozni 2017 januárjában, az volt az elsődleges célom, hogy minél többen tapasztalják meg azt, amit nekem már sikerült. 

Alig fél éven belül világossá vált: tanácsadókat emelek szakértővé, és ezzel szeretnék foglalkozni. Azzal, hogy azok, akikben ott van az a különleges tudás, tapasztalat, ami emberek ezreinek, tízezreinek életére lehet hatással, megkapják a figyelmet, amit a munkásságuk érdemel, és a kezükbe kaphassák azokat az eszközöket, amik megadhatják nekik azt, amire vágynak. 

 

Miközben másokat segítettem, ugyanabban a hajóban eveztem, mint az ügyfeleim, hiszen én is énmárkát építettem - ráadásul nehezített terepen. 2017-ben nem voltak tízmillióim arra, hogy saját oktatási felületet fejlesztessek (erre ma sem költenék milliókat..), 2022-ig nem is hallottam a kajabiról, szóval folyton azt éreztem, hogy le vagyok maradva, és nem tudom megkeresni azt az összeget, amit megkereshetnék. Közben láttam, hogy az ügyfeleim mire képesek, én meg 5 éven át egy helyben toporogtam...

Igazságtalannak éreztem, hogy csak azért, mert nincs pénzem, nem tudok szélesebb körnek segíteni - és észre sem vettem, hogy egy egészen különleges módszertan született ebből a szélmalom harcból. Hirdetés, bonyolult funnelek, és a "csapból is folyok" kommunikációs stratégia nélkül is komoly eredményeket értem el.

Mivel nem volt pénzem marketing szakértőkhöz menni, így az Amerikából beszivárgott nyomulós módszertanok nem értek el hozzám, és rá voltam kényszerülve arra, hogy úgy érjek el eredményeket és keressek pénzt, hogy nem költök hirdetésre, nincsenek funneljeim, landingjeim, akár oktatási felületem, és bonyolult rendszereim. 

 

Szép lassan azon kaptam magam, hogy a módszertanom, és a filozófia mögötte működik, és a legjobb: tanítható. Amikor pedig láttam, hogy akár egy random ötletből egy délután leforgása alatt akár 20 millió forintot is kereshet egy ügyfél a módszertanomat használva, vagy ha valaki úgy írja meg a kampány tartalmait, ahogyan tanítom, megspórolhatja a hirdetést, és akár még többet is értékesíthet - és teljesen mindegy, hogy mekkora követői bázissal rendelkezik. 

Onnantól már soha nem akartam olyan énmárkát építeni, mint mások. Olyat szerettem volna építeni, ami nekem működik, olyan működő, eredményes elvek alapján, aminek a szavatossági ideje nem 1-2 év - miközben rugalmasságot, teret és szabadságot biztosít.

Ám ehhez szükségem volt arra, hogy megadjam magamnak az engedélyt: attól, hogy az egész piac más irányba megy, lehet énmárkát építeni stabil alapokkal, akár 7-10 éves, tartható, élvezetes, kihívásokkal teli üzleti tervvel, olyan kommunikációval, ami ragad és hozzád köti a közösséged. Olyan mérhető változást végbevinni mások életében, ami miatt visszatérnek évről évre a tanulóid és az ügyfeleid - mert nem lehúzod őket, hanem megmutatod, hogy te hogyan csinálod azt, amit csinálsz, és nagyon fontos: ők hogyan szabhatják magukra, vagy fejleszthetik tovább.

Jövök, nem is kérdés!

Az Ambíció 4 könnyen elsajátítható rendszerből és módszertanból áll, amit alig 4 hét leforgása alatt elsajátíthatsz

és beépíthetsz a gyakorlatba, hogy az utolsó negyedévben, és persze 2026-tól rekordot dönthess a bevételeddel.


 A 90 napos Ambíció program első 4 hetében megosztom Veled azt a módszertant, ami segít egy az eddiginél még tágasabb világba újragondolni magad, méghozzá úgy, hogy benne minden arra legyen tervezve, hogy támogasson, és meghozza azt a profitot, eredményt, elismerést, közösséget, sikereket, beteljesülést... amire vágysz. Az év hátralévő részében pedig melletted leszek, és segítek a beépítésben. 

💁‍♀️ Na de nézzük is, mit fogsz megtanulni:

#1 Üzleti modell struktúra

Egy olyan keretrendszert hozok, amely megtanítja, hogyan néz ki egy üzleti szemmel is értelmezhető énmárkastruktúra - így akár egy évtized múlva is bármikor képes leszel újraépíteni, újrapozicionálni magad. Ez a struktúra A-tól Z-ig tartalmazza azt, amitől kiszámíthatóan fog működni az énmárkád: a pozicionálást, a fő ajánlatok és bevételi források kialakítását, valamint azt, hogyan épül fel a márka köré szervezett ügyfélút és értékesítési rendszer.

#2 Kontentstruktúrák

A kontentstruktúrák olyan tudatosan felépített tartalom-sémák, egyfajta rövid, könnyedén alkalmazható egyenletek, amelyek segítenek abban, hogy egy ötletből ne csak egy random, unalmas taratlom szülessen, hanem világos logikára épüljön. Lényegében ezek az „egyenletek” biztosítják, hogy a kommunikációd egyszerre legyen érthető, kapcsolódást építő és értékesítésre ösztönző - tehát ne csak elérjen, hanem mozgósítson is.

#3 High-touch,
low-tech
értékesítési rendszer 

Egy olyan értékesítési szemléletet és rendszert tanítok meg Neked, ahol az értékesítés mögött a személyes figyelem, kapcsolódás és emberi jelenlét a fő motor, miközben a háttérben csak a legalapvetőbb felületeket, folyamatokat használjuk az értékesítéshez.

#4 Mini launch metódus: Kampánymentes flow-sales

Ez egy olyan értékesítési megközelítés és rendszer, ahol az éves fix kampányok mellett kisebb launchokkal is dolgozol (nem nagy kampányokkal), és az értékesítés veled összhangban, folyamatos, természetes áramlásban zajlik, a napi kommunikációra és jelenlétre építve - akkor, amikor kedved van hozzá, megsokszorozva a bevételedet.

Gondolj csak bele! Minden forint, amit eddig az asztalon hagytál,  ezzel a startégiával mind a zsebedben fog landolni - ugyanis a kincset érő ötletekre többé nem kell nemet mondanod.

Micsoda (pénzben mérhető) szabadság ez! 

Erre van szükségem! →

 

Kinek szól?

  • Azok, akik már építettek énmárkát, ám érzik, már mással foglalkoznának (új identitás, új pozíció, új termék)

  • Akik végre már tudják, hogy mit szeretnének, készen állnak arra, hogy olyan mederbe tereljék, ami elviszi őket a céljaikhoz
  • Azok, akik most indulnak, és szeretnének az első pillanattól kezdve tudatosan, startégia mentén (és akár hirdetés nélkül) értelmezhető vállalkozást építeni
  • Azoknak, akik mások énmárkáit építik, vagy ezzel szeretnének foglalkozni, és tágítanák az eszköztárukat, módszertanukat, tudásukat

Mutasd! →

Október 1-jén indul az Ambíció 🥳🎉🎊

A kapuk újra nyitnak: 2025. szeptember 25., éjfél

00

NAP

00

ÓRA

00

PERC

00

MÁSODPERC

"Oravecz Nóra (már) huszonévesen szinte mindenkinél többet tudott a korszerű marketingről."
MIÉRT HALLGASS RÁM?

Üdv., Oravecz Nóri vagyok,

Az elmúlt 18 évben írtam már 9 bestsellert, ami több, mint 160 000 példányszámban kelt el. Tavaly jelent meg a 10. könyvem a Perszóna. Több, mint 100 teltházas előadást tartottam országszerte, voltam az egyetlen blogger a Forbes Legnépszerűbb Social Media Arcok listáján, heti 1 milliós eléréssel és éveken át tartó aktív médiafigyelemmel még a csapból is én folytam huszonévesen, majd 2016-ban váltottam és azóta több, mint 4000 óra konzultációt tartottam énmárkaépítőknek világszerte.

A Forbes MAKERS énmárka mentora vagyok, tanultam dokumentumfilmkészítést New Yorkban, adtam elő az amerikai TEDxBuckhead-en, dolgoztam nemzetközi startupokkal és startup stúdiókkal, interjúztattam nemzetközi világsztárokat a HuffPost számára.

Egy ház árát költöttem 2017 óta tanulásra és utazásra - mindezt mielőtt újra elkezdtem publikusan is kommunikálni egy alig 1000 fős zárt csoportból finanszíroztam 5 éven át, természetesen hirdetés, befektetők és milliárdos szeretők nélkül.

4500+ óra

EGYÉNI KONZULTÁCIÓ

2500+

ORGANIKUSAN ELADOTT
PRÉMIUM KURZUS

600+

HAZAI ÉS NEMZETKÖZI ÜGYFÉL

17+ év

DIGITÁLIS MARKETING TAPASZTALAT

2

SZAKMAI KÖNYV

10+ év

NEMZETKÖZI TAPASZTALAT

8+ év

SZAKÉRTŐI ÉNMÁRKAÉPÍTÉS

Forbes MAKERS

ÉNMÁRKA MENTOR

Wolf Gábor

Marketing Commando alapító

"Az énmárkaépítés tudománya abszolút az ő nevéhez köthető itthon, ideje legnagyobb részét elkötelezte a tanulás mellett, ráadásul főleg külföldön. Marketingesnek Amerikába menni olyan, mint szakácsnak Franciaországba."

Az, aminek a kifejlesztése számomra több, mint 8 évbe került, alig 4 hét leforgása alatt a kezedben lesz:

1. MODUL KIKERÜLÉSÉNEK NAPJA: 2025. OKTÓBER 10., PÉNTEK

Üzleti modell struktúra

Ebben a modulban átadom azt a keretrendszert, amelyre építve bármikor újraépítheted magad vagy mások énmárkáját. Ez a modul a 3 évvel ezelőtti Tanácsadói Bizniszépítés Mesterkurzusban tanított módszertan továbbfejlesztett, kifinomultabb verziója, ami kitér a rebrandingre is.

Kulcselemek:

  • Radikális őszinteség a jelen helyzeteddel kapcsolatban: mi az, ami működik – és mi az, ami már nem szolgál?
  • A TBM 1. moduljának naprakész változata rebranding kiegészítéssel
  • Az Énmárkaépítés Kickstart kiegészítése: 3–7 éves karrierút modellezése: mi az az ív, amire ráépíthetem a márkámat?

  • Pozicionálás: nemcsak „hol helyezkedek el”, hanem „hogyan épül fel köré az egész ökoszisztéma”

  • Termék- és szolgáltatáspaletta kidolgozása - belépő szinttől a prémiumig

  • A három szint kidolgozása: belül (identitás), kívül (pozíció), rendszer (pénz)

  • Ügyfélszerzés organikusan

     

🎯 Kimenet:

  • Saját Ambíció Statement: új definíció arról, ki vagy és hova tartasz.

  • Üzleti Modell térkép, ami mutatja a jelenlegi helyzetedet és a következő 3-7 éves startégiádat

2. MODUL KIKERÜLÉSI NAPJA: 2025. OKTÓBER 17., PÉNTEK

 2. modul: Kontentstruktúrák

A második modulban átadom azt a rendszerbe foglalt módszert, amely leegyszerűsíti a tartalomgyártást, még azoknak is, akik úgy érzik, képtelenek átadni azt, amit szeretnének. Konkrét struktúrákat adok a kezedbe, amiket szimplán csak követned szükséges, amelyek segítik, hogy a posztjaid egyszerre építsenek bizalmat, érjék el a megfelelő közönséget, és adjanak el. Ha azt hitted, Te alkalmatlan vagy erre, és ez valamiféle hókuszpókusz, amire valaki született, valaki meg nem, akkor ez a modul egy életre átírja benned ezt az érzést. 

Kulcselemek:

  • Miért nem elég az inspiráció, és miért fontos a tudatos tartalomgyártás - és mit jelent ez valójában? 

  • Hogyan építsd fel úgy a mondanivalód, hogy az ne csak inspiráljon, hanem mozgósítson is?
  • Az edukáló posztok ideje lejárt. Így értékesíts organikusan tartalmakkal 2025-ben
  • Konkrét posztstruktúrák, és egyenletek, amik mindig működnek 

  • Hogyan lesz a tartalomból értékesítés?

  • Belső gátak: mit engedsz meg magadnak felvállalni a tartalmaidban?

  • Hogyan használd az AI-t a tartalomgyártásnál, és hogyan semmiképp?

🎯 Kimenet:

  • Saját Egyenletek (egyéni struktúrakészlet, amit bármikor használhatsz).

  • 3 kész poszt draft, amelyek egyszerre adnak értéket, nagyobb elérést, kapcsolódást, és az költés felé terelnek

3. MODUL KIKERÜLÉSI NAPJA: 2025. OKTÓBER 24., PÉNTEK

3. modul: High-touch, low-tech értékesítési rendszer

A harmadik modul át fogja írni azt, ahogyan az értékesítésről gondolkodsz: hiszen innentől bármikor, akár adhoc módon, kampányok és landingek nélkül is tudsz értékesíteni anélkül, hogy bonyolult funneleken vezetnéd át az embereket. 

Kulcselemek:

  • Miért működik hatékonyabban a high-touch értékesítési rendszer, azaz a személyes kapcsolódás, mint a tömeges, rideg, hirdetés alapú eladás?

  • Milyen eszközök elegendőek? Mi az, ami elengedhetetlen, és mi az, amire itt nem lesz szükséged?

  • Hogyan tudod támogatni a low-tech értékesítést? Sablonok, amikkel egy hirtelen jött ötletből már aznap eladható terméked van
  • Hogyan teremtsd meg a közelség érzését a kommunikációdban? Hogyan kapcsolódj?

    🎯 Kimenet:

  • Saját high-touch értékesítési folyamat (lépésről lépésre, hogyan jutsz el a kapcsolódástól a vásárlásig).

  • Új egyszerű sales-struktúra, amit már másnap be tudsz építeni 

4. MODUL KIKERÜLÉSI NAPJA: 2025. OKTÓBER 31. PÉNTEK

4. modul: Mini launch metódus – Kampánymentes flow-sales

Megtanulni, hogyan tudsz nagy kampányok nélkül, spontán, organikusan eladni. Ez a modul azoknak szól, akiknek rengeteg ötletük van, de nem akarnak hosszas stratégiákat és bonyolult kampányokat felépíteni. Megkapják azt a keretet, amibe minden új ötletet könnyen be tudnak illeszteni – és pár napos kommunikációval bevételt tudnak belőle generálni.

Kulcselemek:

  • Miért működik a mini launch?
  • A mini launch 4 építőeleme

    Ötlet → ajánlat (hogyan csinálj egyből ajánlatot egy spontán ötletből)
    Story-beágyazás (hogyan fűzd bele az aktuális tartalmaidba természetesen)
    Pár napos kommunikációs ív (pl. 3–5 nap, amitől érik a döntés)
    Lezárás és sürgetés (hogyan adj határidőt anélkül, hogy kampányszerű lenne)

  • Kommunikációs keretek
    Hogyan épül fel egy mini launch kommunikációja 

  • Milyen a „soft CTA"→ nyomulásmentes sales 

  • Mini launch vs. kampány

    Mikor érdemes ezt választani és nem egy kampányt?
    Hogyan fér meg a kettő egymás mellett (pl. év közbeni mini launch-ok nagyobb kampányok között)?

  • A „nincs funnel, nincs ingyenes anyag” szemlélet: kevesebb eszköz, több bevétel

  • Belső engedély: merni közvetlenül eladni, kampányok nélkül

🎯 Kimenet:

  • Saját Mini Launch Sablon (amit bármikor újra elővehetsz).

  • 1 konkrét 30 napos mini launch terv (legalább egy termék/szolgáltatás azonnali indítására).

Hogyan épül fel a 90 napos élő csoportos program?

2025. október 1- december 31.

  •  Indulás: 2025. október 1. 🚀
  • Bónusz mindset előadás,
    kikerülés: október 3. 
  • 4 szupergyakorlatias modul + egyéb kiegészítő anyagok, leckék
  • OKTÓBER:
    Modulok kikerülése
    : október 10-től október 31-ig minden pénteken (4 hét = 4 modul)
  • NOVEMBER:
    Feldolgozó fázis
    : november 1-től november 30.
  • DECEMBER
    Mentoring hónap 2x 60 perc kérdezz-felelek alkalmakkal:
     

    az egyiket élőben közvetítem a zárt csoprotban,
    a másodikat Zoom-on, ahol személyesen teheted fel a kérdéseidet.
    Ne aggódj! Minden kérdés megválaszolásra kerül
     🔥 [ VISSZANÉZHETŐ 2025. december 31-ig ⏪ ]

  • Checklistek, feladatok, vonalvezetők és segédanyagok 📝
  • Hozzáférés a tananyagokhoz:
    2025. december 31-ig
  • 🎁 Bónusz: 4 hetes Státusz tagság.
    Férj hozzá 13 kurzusomhoz az elmúlt 3 évből! A hozzáférés legkésőbb december 1-től indítható.
  • Szükség esetén összeállítom a személyre szabott tanrendedet.
  • Ambíció zárt csoport tagság 2025. december 31-ig
Jövök! →

Készülj, az Ambíció 4 modulja színtiszta marketing és sales mesterkurzus - ám van itt valami.

Pontosan tudom, hogy mennyi kérdés, kétség merül fel benned, ha énmárkaépítésről van szó, úgyhogy az első, bónusz előadás a mindsetváltásra fog fókuszálni, hogy biztonságban tudhasd magad, és megkaphasd azokat a gondolatformáló kapaszkodókat, amik nélkül képtelenség egyről a kettőre jutni.

Többek között például ők 💁‍♀️✨
Nézd meg a beszámolójukat Instán 📲

Az elmúlt lassan egy évtizedben számtalan ügyfelem nyert nívós díjakat 🏆, egymás után zsebelik be a médiamegjelenéseket 📰💥 (pl. Forbes, Glamour, stb.), és töltik meg a programjaikat, a naptárukat 🎓💃, adnak elő a legnagyobb konferenciákon, írják alá a könyvszerződéseiket ✍️📚, és teremtik a lehetőségeiket a jelenlétükkel és a mellé állított stratégiával.

Én leszek a következő sikersztori! 💃 →

A kapuk zárulnak:

2025. szeptember 28., éjfél

00

NAP

00

ÓRA

00

PERC

00

MÁSODPERC

🎁 Bónusz kurzuscsomag:
4 hetes Státusz tagság 

 (Ha csak ezt kapnád, már megérné.. 🥳)

Merülj el az ország legnagyobb, majd 300 leckés szakértői énmárkaépítés fókuszú tudástárában!

  • Majd 300 lecke, szupergyakorlatias, azonnal bevethető tananyag
  • 13 időtálló kurzus
  • bevált módszertan, értékesítési rendszerek, eszközök, amiket napi szinten használok, bevált algoritmusfüggetlen folyamatok, amit már több, mint 600 énmárkaépítő ügyfelem használ világszerte, és több ezer tanulóm 
  • Audio és videó formátum, prezentációs előadások
  • Azonnali beépítést segítő letölthető segédanyagok, vonalvezetők
  • Online hallgatható és nézhető anyagok
  • Szükség esetén összeállítom a személyre szabott tanrendedet. 

Részletekhttps://enmarkaakademia.hu/statusz 

Indítsd a hozzáférésed 2025. december 1-ig bármikor! 

A bónuszod értéke: 100 000 Ft + áfa 

NA JÓ, FOGLALOM A HELYEM! 🤩👉

Mennyibe kerül? 🛒 

A legnépszerűbb konzultációs csomagom, a Fókusz program legalább 5 éven át 500 000 Ft + áfa áron volt elérhető. A Standard csomag ennek a felébe kerül - és 3 hónapig tőlem tanulhatsz. Ne felejtsd el: az utolsó lehetőség arra, hogy énmárkaépítést tanulj tőlem.

🚀 Indulás: 2025. október 1.
📦 Modulok kikerülése: október 3-tól október 24-ig,
minden pénteken (4 hét = 4 modul)
📝 Feldolgozó fázis: november 1-től november 30.
🤝 Mentoring hónap: december 1-től december 19-ig
📚 Hozzáférés a tananyagokhoz: 2025. december 31-ig

 

Standard

250 000 Ft + áfa

1 hely érhető el a 10-ből

  •  Hozzáférés az Ambíció programhoz, értéke: 250 000 Ft + áfa 
  • 4 lényegretörő, gyakorlatias modul szócséplés nélkül,
    min. 60 perc/modul
  • 2x60 perc kérdezz-felelek közvetítés élőben a zárt csoportban,
    értéke: 120 000 Ft + áfa
  • 4 hetes tagság a Státuszhoz, azaz 13 időtálló mesterkurzushoz, értéke: több, mint 1 300 000 Ft
    Indítsd a Státusz tagságod, amikor Neked megfelel. A legkésőbbi indítási dátum: 2025. december 1.
  • Támogató Facebook zárt csoport tagság, hozzáférés: 2025. december 31-ig
  • Hozzáférés az Ambícióhoz: 2025. december 31-ig
  • Igény esetén személyre szabott tanrendet biztosítok, hogy fókuszáltan haladhass, és azt nézd meg, amire valóban szükséged van. Szükség esetén jelezd emailben. 
  • Részletfizetés lehetséges, amennyiben legkésőbb október 15-ig beérkezik a teljes összeg (hozzáférés a teljes összeg beérkezése esetén indul)
  • Elszámolható költségként
  • 14 napos pénzvisszafizetési garancia

ÁR: 1 670 000 Ft helyett 250 000 Ft + áfa

Jövök! →

Pro (Népszerű 🔥)

500 000 Ft + áfa

MINDEN HELY ELKELT.

  • Minden, amit a Standard csomag tartalmaz
  • A mentoring hónap során, azaz decemberben 2 héten át privát Insta audio üzenetek formájában egyéni mentorálás (részletek privátban), értéke: 200 000 Ft 
  • Személyre szabott egyéni tanrend a kurzusokhoz
  • Kurzushozzáférések: 2026. december 31-ig
  • Hozzáférés az Ambícióhoz
    2026. december 31-ig, értéke: 250 000 Ft
  • Hozzáférés az Ikonhoz 2026. december 31-ig, értéke: 250 000 Ft
    Azonnali hozzáférés
  • Hozzáférés a Magnetikához 2026. december 31-ig, értéke: 200 000 Ft
    Azonnali hozzáférés
  • Hozzáférés a Státuszhoz 2026. december 31-ig, értéke: 400 000 Ft + áfa
    Azonnali hozzáférés
  • Részletfizetés lehetséges (hozzáférés a teljes összeg beérkezése esetén indul, legkésőbb október 15-e)
  • Elszámolható költségként
  • 14 napos pénzvisszafizetési garancia

ÁR: 3 370 000 Ft helyett 500 000 Ft + áfa

Pont erre van szükségem →
14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI  GARANCIA

Próbáld ki, és ha nem tetszik, 14 napos 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok, amennyiben végignézel minden anyagot, beküldöd a kérdéseidet a kérdezz-felelek során, feldolgozod a kurzus tananyagát, és mégis azt érzed, nem tudod használni. Bőven lesz időd arra, hogy kipróbáld, és ha továbbra sem vagy elégedett, írj egy üzenetet a 14. napig, és megnézem, hogy tudok-e segíteni. Ha még én sem tudok segíteni, kérdés nélkül visszautalom neked a program teljes díját a vásárlástól számított 14 napon belül.

Aggódsz, hogy nem tudsz velünk tartani élőben? 

A program rugalmasan követhető – ha nem tudsz élőben jelen lenni, semmiről sem maradsz le.  A modulokat a megadott napokon teszem elérhetővé a platformon (nem élőben). A Q&A-k során az előre beküldött kérdésekre válaszolok Facebook élőben anonim módon.

Gyakran ismételt kérdések

JÖVÖK! 🤩 →

 💌 Nem tudod, hogy melyik csomagot válaszd? 
Írj egy emailt az énmárkádról és az elakadásaidról, és segítek dönteni:
 [email protected] 

Végigpörgetted az oldalt.
Már csak egy kérdés van benned.. 🤔💭

"Nóri, szerinted nekem hasznos lenne a program?"


A csalódás elkerülése végett tisztázzuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket! 😉

Jönnél, de nem tudod, hogy melyik csomagot válaszd? Írj az énmárkádról és a helyzetedről, és segítek dönteni: [email protected] 

Nincs több kérdés! Jövök! 🤩 →

Október 1-jén indul az Ambíció 🥳🎉🎊

A kapuk zárulnak: 2025. szeptember 28., éjfél

00

NAP

00

ÓRA

00

PERC

00

MÁSODPERC

ÁSZF ADATVÉDELMI NYILATKOZAT